Bancile membre ale CPBR doresc sa adopte o atitudine proactiva privind relatiile cu clientii lor existenti sau potentiali. Dincolo de faptul ca bancile membre ale CPBR isi doresc o deschidere din ce in ce mai mare in ceea ce priveste contactul direct cu clientii, acestea vor fi deschise in a colabora si cu asociatii si organizatii – guvernamentale sau neguvernamentale - infiintate cu scopul de a reprezenta consumatorii si a promova protectia si interesele acestora.
Fara a avea pretentia ca vom reusi identificarea intregii palete de asocialtii si organizatii pentru protectia consumatorilor active in Romania inclusiv in sectorul bancar, CPBR evidentiaza mai jos website-urile unora dintre cele mai cunoscute, incepand, bineinteles, cu Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor – ANPC.
Link-uri utile:
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor
Asociatia Utilizatorilor Romani de Servicii Financiare
A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons
Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania